Tuesday 18 June 2013

Charakterystyka figury - Waza


WAZA
"Ludzie uważają moją figurę za seksowną,
ale ja czasem czują się nieatrakcyjna "



Opis:
Twoje ciało jest bardzo kobiece, dlatego musisz uważać. aby zbytnio nie uwydatniać swojej seksualności.

*Waza to nie jest klepsydra. Klepsydra ma zdecydowane większe wcięcie w talii i masywniejsze uda.


Sylwetka:
-duży biust (C-D)
-średnie/ duże wcięcie w talii
-średnie biodra, równoważące piersi
-szczupłe, smukłe nogi (uda i łydki)

 Sławne kobiety o budowie wazy: Kate Winslet, Geena Davids, Kelly Brook


Charakterystyka i opis wszystkich kształtów KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

8 comments:

  1. No i trafiłam chyba na swoją figurę:D

    ReplyDelete
  2. cieszę się:) Waza to świetna figura, ja jestem rożkiem ;(

    ReplyDelete
  3. NO NIESTETY KAŻDA Z NAS JEST INNEJ FIGURY;) ALE DOBRZE, ŻE SĄ SPOSOBY NA TO, ŻE UKRYĆ SWOJE/NASZE MANKAMENTY , DĄŻĄC DO SWOJEJ WYMARZONEJ FIGURY;)

    ReplyDelete
  4. Ja mam szczupły brzuch, ale udami i tyłkiem można by wykarmić stado wygłodniałych drapieżników :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ga ..dobre :) ja mam szerokie ramiona i od tylu wygladam jak facio ha ha ha dzieki za odwiedziny i fajne poczucie humoru :)

      Delete
  5. to też koja figura:) obserwuje i zapraszam też do siebie :)

    ReplyDelete
  6. tak długo nie jestem sobą, że sama nie wiem czy to moja figura:] Obecnie jestem arbuzem:] ale myślę, że po urodzeniu to właśnie moja sylwetka. Czekam na opis co mogę nosić:]

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx