Monday 17 June 2013

Charakterystyka figury - Rożek


ROŻEK
"Mój kształt przypomina ciało młodego chłopca.
Trudno mi odkryć w sobie kobietę"

 
 
Opis:
W młodości byłaś chłopczycą - wspinałaś się po drzewach i dzieliłaś ubrania z bratem. To był świetne czasy!
Odwieczny problem z dopasowaniem spodni nie jest Ci obcy - idealne w talii są za szerokie w biodrach.
Coś na pocieszenie - ta "atletyczna" budowa świetnie sprawdza się na wybiegach mody.



Sylwetka:
-szerokie ramiona, szersze niż biodra
-małe wcięcie w talii
-szczupłe nogi
-mały, średni biust (w stosunku do całej sylwetki)

*Rożek to kolumna z szerszymi ramionami.


Sławne kobiety o budowie rożka: Naomi Campbell, Cameron Diaz, Elle MacPherson
 
 
 
 
Charakterystyka i opis wszystkich kształtów KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 
 
 

5 comments:

  1. Ooo na początku myślałam,że to mój typ,ale jednak jeszcze nie ;)

    ReplyDelete
  2. Średni biust, widoczne wcięcie w talii, szczupłe nogi, szerokie ramiona, biodra- nie chłopięce- wcięcie w talii jest wyraźne, ale też nie obfite. Trudno mi się zdefiniować. Chyba przeważa to?

    ReplyDelete
  3. Rożek+ lizak+ klepsydra- wszystkie cechy uśrednione na maksa..

    ReplyDelete
  4. Obfitego biustu wszystkie kobiety w mojej rodzinie dostają dopiero po ciąży. Czyli z 75 B/c robi im się 85 C/D ( nawet).. i wtedy narzekają, że już tak lekko się nie będą poruszać;-)

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx