Saturday 10 October 2020

Daisy Eau So Fresh by Marc Jacobs I Zapach Idealny na lato, wiosnę, ciepłe dni i do pracy

Witam po długiej przerwie. Mam nadzieję, ze u Was wszystko dobrze i nadal pasjonujecie się kosmetykami i zapachami. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję znanego zapachu  Daisy Eau So Fresh od Marc Jacobs filmik. Dużo informacji znajdziecie poniżej ale zapraszam również do obejrzenia mojej recenzji  na YouTube [KLIK].


Zapach Daisy Eau So Fresh od Marc Jacobs wprowadzony został do sprzedaży w roku 2011.
Marc Jacobs w swojej kolekcji ma ponad 100 kompozycji, a seria Daisy liczy około 50 zapachów.
Twórcą zapachu jest hiszpański perfumiarz Alberto Morillas. 

Piramida zapachowa

Nuta Glowy: grejpfrut, nuty zielone, malina, gruszka
Nuta Serca: jaśmin, róża, fiołek, liczi, kwiat jabłoni
Nuta Bazy: piżmo, cedr Virginia, śliwka
 
Główne akordy:
Owocowy, kwiatowy, słodki, zielony, pudrowy
Trwałość: średnia
Moc zapachu: przeciętna
Okazje: Lato, Wiosna, Dzień, Praca

Proszę napiszcie co sadzicie o tym zapachu? Czy macie może inne Daisy?



6 comments:

  1. Przepiękny :) dziękuje za odwiedziny xx

    ReplyDelete
  2. Jeszcze go nie mam w swojej kolekcji, ale to moje nuty zapachowe wiec go kupie. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam piękne zapachy, polecam takie perfumy do wnętrz: sklep.malpex.pl/produkt/ph-glam-perfumy-do-wnetrz-perfume-500ml/

    ReplyDelete
  4. Oj, szkoda że nie mogę poczuć jak pachnie. Chyba pozostaje tylko zakupić, żeby się dowiedzieć. :)

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx