Sunday 25 May 2014

Packing, wrapping / Pakownie, zawijanie..

Hello, recently I have been receiving a lot of emails from you girls asking about buying my soaps. I am so honoured that you wish to have my products :) Thank you for all the complements, they mean the word to me. Of course you can buy them, just send an order to my email. To make sure that all my products last long (I don’t use any preservative) I wrap them in kitchen foils and place in a lovely organza bag. All the soaps should last at least 6-8 months. Try to keep them away from heat and sun light. Additionally I order new  business cards ‘Kate Wo Laboratory’. I tried to stick to the same style and colours (duck egg, turquoise). I'm curious what do you think about my packaging ideals?
 
Witajcie kochani, ostatnio dostaje od was dużo maili, za które serdecznie dziękuję. Pytacie czy możecie kupić moje mydełka, czy wysyłam do Polski i jaki jest okres ich przydatności. Odpowiedz jest prosta - oczywiście, że tak. Wystaczy wysłać mi maila. Ja nie stosuje konserwantów, ale jak mydełka są odpowiednio zapakowane to powinny nadawać się do użycia co najmniej przez 6-8 miesięcy. Trzymajcie je z dala od źródła światła I  ciepła (np. kaloryfer).Chciałbym Wam dzisiaj zaprezentować moje nowe torebeczki i wizytówki. Każde mydełko zawijane jest w folię kuchenną i pakowane w torebeczkę z organzy. Starałam się trzymać niebieskich odcieni: turkusowy i ‘duck egg’. Ciekawa jestem co o nich sądzicie?


 
  

38 comments:

  1. Super, pięknie pakujesz, taka domowa manufaktura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe domowa manufaktura :) każde mydełko ma swoja własna historie :)

      Delete
  2. Pakujesz to tak pięknie, że nawet mój narzeczony pytał skąd taka piękna paczka;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Paulinko, jestes przemila..:)

      Delete
  3. Cute packages! Thanks for visiting my blog :)
    Let me know if you want to follow each other on gfc :)

    http://kinssy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you for your comment :)
      yes, let's follow each other :) xxx

      Delete
  4. Pięknie zapakowane :) Zapraszamy do nas na nową notkę http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. U Ciebie to tam musi ślicznie pachnieć zawsze!
    A jakie jest Twoje ulubione mydło? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musze przyznać, ze mam mnóstwo olejków zapachowych, eterycznych, absolutów, wosków zapachowych, perfum, mydełek etc. porozkładanych po całym domu...:) uwielbiam jak ładnie pachnie xxx
      Moje ulubione mydełko hmm, uwielbiam zapach dzikiej róży, jaśminu, zielonej herbaty , bardzo lubię wszystkie rodzaje zapachów owocowych: truskawkowy, malinowy, jagodowy, bananowy.. Ulubione kolory to różowy, niebieski, fioletowy.. Jeśli chodzi o kształt mydełka, to nie mam jakiegoś ulubionego wzoru, może gwiazdka 

      Delete
    2. Oj malinowe, to musi świetnie pachnieć! Ja malinę wyczuwam na odległość kilometra, to jedne z moich ulubionych owoców! Zielona herbata... Hmm nawet nie pomyślałam że może być mydło o takim zapachu!
      Dla mnie jednak standardowa "wanienka" jak to nazywam to najlepszy kształt ;>

      Delete
  6. U nas nowa notka :) http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjnie to robisz ;) świetna sprawa ;) zapraszam do zaobserwowania mojego bloga ;) a jeśli chodzi o tą prostownicę to polecam sprawdzi się w 100 % ;)

    ReplyDelete
  8. ojejciu jakie cudeńka! nawet przez ekran czuję ich zapach hihi ;D

    ReplyDelete
  9. Śliczne mydełka i w dodatku ładnie zapakowane!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dodać, że wizytówki robią wrażenie!

      Delete
    2. Dziekuje serdecznie Mela B :) buziaki xxx

      Delete
  10. U nas nowa notka http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Na naszym blogu pojawiła się nowa notka zapraszamy http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Looks great!
    Followed back;)


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Thank you for the visit..I am following you back :))) xxx

    ReplyDelete
  14. U nas nowa notka http://wyczuciestylu.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  15. Zapraszamy do nas na nową notkę http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Powiem krótko - klasa ;)

    ReplyDelete
  17. cześć:)
    mieszkam w UK, czy mogę liczyć na takie mydełko i jakie są koszta?

    pozdrawiam ciepło
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kate, ależ Twoje mydła to arcydzieła!!!! Jestem oszołomiona :D

      Delete
    2. Witam serdecznie :) milo spotkac polska duszyczke w UK..:)
      Regularna cena to £3.5 za 100g produktu. Wiec zalezy od wielkosci..:)
      buziaki xxx

      Delete
    3. Dziekuje serdecznie za mile slowa :) xxxx

      Delete
  18. Zapraszamy do nas na nową notkę http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super te mydełka ;)
    + także obserwuje.

    http://voanni.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wizytówki sa przepiękne, bardzo eleganckie :) !

    ReplyDelete
  21. Cute packaging + love your business card! Followed back
    x
    The Butterfly Effect

    ReplyDelete
  22. Pięknie wyglądają te mydełka :)

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx