Wednesday, 16 August 2017

Demeter Fragrance Library - Historia Dziwnych Zapachów

Demeter Fragrance Library ujęła moje serce już od pierwszego powąchania. Firma mająca własny dom peryferyjny w Pensylwanii, USA kreuje produkty perfumeryjne o zapachach otaczającego nas świata. Zapach gleby, pizzy, kwiatów, ciasteczek i koktajli to tylko nieliczne ich propozycji. Założycielami domu są Christopher Brosius i Christopher Gable, których mottem w tworzeniu formulacji jest „ożywienie wspomnień i możliwość podróży w czasie„ . Te innowacyjne podejście pozwala nam dostrzec zapachy pomijane w codziennym życiu, a które oprócz walorów zapachowych niosą wspomnienia. Kompozycje, same w sobie nie posiadają klasycznej piramidy zapachowej. Mają one monochromatyczny profil i nie nie ewoluują w czasie. Daje to możliwość indywidualnej aplikować albo mieszanki. Jest to świetna zabawa dla osób lubiących tworzyć własne 'mikstury'. Obok zapachów, Demeter produkuje kosmetyki pielęgnacyjne. W swoim katalogu firma posiada ok. 371 kompozycji, gdzie pierwsze z nich powstały w 1996 roku i tworzone są do dziś. Poniżej zebrałam kilkanaście kompozycji Demeter. Ciekawa jestem, co sądzicie o tych mniej standardowych propozycjach; takich jak pizza czy zapach ziemi?


1 comment:

  1. Chyba jednak jestem tradycjonalistką w kwestii zapachów i wolę nuty owocowe czy kwiatowe, a pizza przekonuje mnie tylko na talerzu...:) Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx