Tuesday 2 July 2013

Charakterystyka figury - Gruszka


GRUSZKA
"Czuję się najbardziej niekomfortowo w kostiumie kąpielowym,"
z powodu przysadzistych nóg i obfitych bioder




Opis:
Gruszki mogą być szczupłe, ale zawsze dół będzie przeważał.

Sylwetka:
- wąskie ramiona
- mały biust
- płaski brzuszek
- duże wcięcie w talii
- szerokie biodra
- duża pupa
- krępe nogi

- krótkie nogi

Sławne kobiety o budowie gruszkiShakira, Sandra Bullock, Katie Holmes

Jak się NIE ubierać?- Gruszka KLIKNIJ TUTAJ
Co i jak nosić? - Gruszka KLIKNIJ TUTAJ
Charakterystyka i opis wszystkich kształtów: KLIKNIJ TUTAJ

10 comments:

  1. Ooo nie wiedziałam,że Shakira jest gruszką O.o Wow!

    ReplyDelete
  2. O to moja figura, nienawidzę jej :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana Karotko, gruszka to bardzo kobieca figura.
      W następnych postach napisze co nosić, a czego unikać ... BUZIAKI xxx

      Delete
    2. Na pewno zajrzę, ale niestety moja figura nie wygląda jak u Shakiry :) Mam dużo masywniejsze uda i tyłek, ale spódnica maxi dobrze maskuje moje ciężkie gabaryty :D

      Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na post! :)

      Delete
  3. super opisy ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  4. Dopiero teraz przeczytałam, że jesteś po Technologii Chemicznej na PW! :) To powiem tylko tyle, że na AZ dalej dupsko odmarza (ostatnio było 3 stopnie w zimie), a prof. Gontarz w tym roku odchodzi (o ile Cię uczył, ale myślę, że na pewno) :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj pewnie , ze pamiętam Gontarza. Zawsze uważałam go za najprzystojniejszego wykładowcę. Miałam z nim podstawy chemii i chemię nieorganiczną I i II..:)

      PS. Pamiętam pewnej zimy na AZ’cie było tak zimno, ze siedzieliśmy w rękawiczkach i szalikach, a atrament zamarzał w długopisach..:)

      Delete
    2. My tak na sesji siedzieliśmy, w rękawiczkach, w szalikach i czapkach :D Pracujesz teraz w "swoim zawodzie"? :) Bo ja czasami wątpię w ten kierunek :)

      Delete
  5. Gruszka to chyba ja... Tylko krótkie nogi się nie zgadzają..:) Quiz okazał się bardzo przydatny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To moze Dzownek? bardzo podobny do gruszki..

      Delete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx