Wednesday, 31 July 2013

moj blog na facebooku - zapraszam

Dzisiaj wracamy do domu. Szkoda, bo Paryż jest piękny i chciałabym zostać tu dłużej. Juz jutro pokaz pierwszych zdjec z wycieczki woo hoo! Przesyłam Wam gorace buziaki ze slonecznej Francji.
...Kochani polubcie mojego bloga na facebooku. Juz czas rozkręcic fan page..:)

Tuesday, 30 July 2013

Jestem na mini wakacjach w Paryżu...

Kochani, przepraszam, ze ostatnio nie odpisuję, ale jestem na mini wakacjach w Paryżu. I choć hotel jest piękny i przepełniony róznymi atrakcjami tak internet jest bardzo wolny. Napisanie jednego komentarza zajmuje mi kilka minut. To nie na moje nerwy.
Pozdrawiam Was serdecznie. Już niedługo przedstawię Wam sprawozdanie z wycieczki. Będzie Disneyland, Walt Disney Studio i sam Paryż. Całusy xx

PS. Ma już 600 zdjęć







Wednesday, 24 July 2013

Co nowego w sklepach? Everything5pounds


Cześć Kochani, zobaczcie, co znalazłam w moim ukochanym sklepie internetowym Everything5pounds. Wybrałam najlepsze perełki specjalnie dla Was.
Sklep Everything5pounds działa na terenie Anglii, ale jest możliwości wysłania przesyłki za granice..

Czy coś Wam wpadło w oko?
 
 
 
 
 
 

Tuesday, 23 July 2013

Haul Zakupowy Lipiec♯1..i mini recenzje produktów


Dzisiaj szybki haul  zakupowy. Ostatnio mam jakąś słabość do wszystkich kosmetyków jakie widzę i to niestety bez wyjątków. Mój chłopak zasłania mi oczy jak przechodzimy obok Boots, The Body Shop, Zary albo H&M. tak dosłownie, zasłania mi oczy i odkręca mi głowę w druga stronę… kocham go.

Dzisiaj będzie kilka nowości i promocji. Zapraszam
Na początek seria mydeł do rąk z Essentials Waitrose. Nie miałam możliwości ich jeszcze wcześniej wypróbować ale była promocja więc postanowiłam kupić kilka na spróbowanie. Pachną bardzo mocno, dla mnie to zaleta ale domyślam się ze dla wielu z Was mogą być te zapachy troszkę drażniące. Wybrałam trzy: Cynamonowe ciastka - Cinnamon Cakes hand wash - niesamowity,  Rumianek i Wanilia- Chamomile and Vanilla hand wash - troszkę syntetyczny ale ok i trzeci- Imbir i Klementynka - Ginger and Clementine hand wash bardzo mocny imbirowy, też troszkę syntetyczny. Zobaczymy jak się spiszą. Cena £1.00
Mydełka w kostce z The Body Shop w czterech zapachach: słodka cytrynka - Sweet Lemon Soap, masełko shea - Shea Soap, czekolada- Chocomania Soap oraz truskawka - Strawberry Soap. Truskawkowe mydelko już miałam wcześniej i bardzo byłam zadowolona KLIKNIJ TUTAJ. Cena £2.00
L’oreal UV perfect, 12H longlasting UV protektor - krem chronicy przed słońcem, SPF 50. Zapobiega powstawaniu plam słonecznych i starzeniu się skóry. Mocno nawilża i szybko się wchłania. Idealny na lato. Wybrałam wersje przezroczysta- biała kremowa. Dostępne są inne odcienie, cos w stylu kemu BB (krem i podkład w jednym). £0.99 (kupiłam w 99pence shop)
Garnier, Skin Naturals, Light, pure lemon + long Dan extract, Daily Moisturiser – lekki cytrynowy krem nawilżający. SPF 15. Zapobiega powstawaniu ciemnych plam słonecznych. Bogaty w witaminę C i Long Dan (chińska mieszanka ziół). £0,99 (kupiłam w 99pence shop)
Garnier, Skin Naturals,Light, pure lemon gentle clarifying foam- krem do mycia twarzy. Oczyszcza i rozjaśnia skórę. Pachnie cytrynką. £ 0.99 (kupiłam w 99pence shop)
Garnier, Fructis, Long and Strong-  odżywka wzmacniająca do włosów długich. Uwielbiam odżywki Fructis, więc na pewno się sprawdzi. Cena ok. £0,99 (kupiłam w 99pence shop)
Olejki do ciała, włosów i twarzy z The Body Shop. Zakocham się w tych produktach od pierwszego wejrzenia. Kocham olejki w dowolnej postaci. Tym razem wybrałam dwa- kokosowy Coconut Beautifying Oil  i truskawkowy –Strawberry Beautifying Oil  Cena £9, toche drogie, ale warte swojej ceny

Próbowaliście coś z mojej listy?
 
 
 
 
 
 
 




Monday, 22 July 2013

Polskie blogi kobiece na świecie - zapraszam


Cześć Kochani, od dłuższego czasu szykowałam się do stworzenia bloga o blogach, niby nic nadzwyczajnego, a jednak mój będzie się troszkę różnił. Główną ideą jest posortowanie polski blogów wedle miejsca pobytu.
Często czytam ‘super promocja w Rossmanie’, fajnie, ale w Anglii nie ma tej drogerii. Z drugiej strony jak opisuje produkty z Bootsa to polskie dziewczyny mogą tylko poczytać..
Dlatego stworzyłam stonkę, spis blogów kobiecych posortowanych wedle miejsca zamieszkania.
Ułatwi to klarowne zidentyfikowanie miejsca promocji lub nowości. Jeśli promocja jest w Szkocji to nie znaczy, ze to samo się dzieje na rynku francuskim czy niemieckim, pomimo ze marka może być międzynarodowa.

Posortować, ale jednocześnie zintegrować wszystkie polskie samotne dusze na obczyźnie.

Zapraszam na stonkę  Polskie Blogi Kobiece na Swiecie 
 
 
 

Primark Home- truskawkowa świeczka ciasteczko


Cześć kochani, nie wiem czy wiecie, ale dobrze nam znana marka Primark oprócz ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci ma w asortymencie linię Primerk Home. Poduszeczki, świeczki, ręczniki, pościel, ściereczki kuchenne, door stopy i wiele innych. Ja skusiłam się na sieczkę ciasteczko o truskawkowym zapachu.  Wygląda zjawiskowo, a wręcz przepysznie. Pachnie jeszcze lepiej, jak lody truskawkowe. Muszę przyznać, że idealnie wkomponowała się w atmosferę mojej sypialni.  Jeszcze nie zużyłam całej, ale polowa paliła się przez około trzy godziny, emanując piękny słodki zapach. Polecam serdecznie cena £1,5
Mieliście coś z Primark Home ?


 




Sunday, 21 July 2013

Dzisiaj delikatnie-recenzja-Golden Rose care+strong nail liquer 106


Witam wszystkich serdecznie w ten piękny niedzielny dzień. Dzisiaj przygotowałam mój pierwszy post paznokciowy. Od dawna się do niego zbierałam, ale zawsze było coś ważniejszego..Biblia Kobiecych Kształtów?..hmmm

Specjalnie dla Was ‘Golden Rose care+ strong nail liquer 106’ w delikatnym różowym kolorze i moje krótkie paznokietki. Uwielbiam mlecze odcienie, może dlatego że kojarzą mi się z lodami. Bardzo lubię ten lakier. Łatwo się aplikuje nie pozostawiając smug, szybko schnie i długo utrzymuje się na paznokciach. Spokojnie przez 4 dni, później zaczyna się wycierać, ale nie odpryskuje.
Niestety, tak jak wiele z Was zauważyło lakier nie kryje w 100%. Na zdjęciach mam dwie warty i choć kolor dobrze się prezentuje w niektórych miejscach widać prześwity. Szkoda.
Kolor idealny na wszystkie okazje: szkoła, praca nawet romantyczna kolacja. Można by powiedzieć że troszkę asekuracyjny, tak zgadzam się, ale i bardzo elegancki. Nie ma to jak naturalny look.
Wedle producenta ta wysokiej jakości formuła lakieru pozwala zachować swój doskonały, świetny wygląd przez długi czas. Lakier szybko schnie i jest odpory na zewnętrze uszkodzenia. Cena 6 zł

Polecam, moja ocena 4/6  (nie kryje w 100% i opakowanie mogłoby być bardziej zmysłowe..)

 

 
 
 

Thursday, 18 July 2013

Ciekawostka dla łasuchów..:) lody z rozmarynem? musztardą ?


Kilka dni temu w Waitrose odkrywam nowy smak lodów –solony karmelowy popcorn  :) Waitrose to siec supermarketów, nazwijmy to dla wymagających, która współpracuje z wieloma znanymi kucharzami  między innymi z Hestonem. I to właśnie on rzucił swój czar i stworzył linię lodów o niekonwencjonalnych smakach. Oprócz solonego karmelowego popcornu w lodowce znalazłam lody o smaku ciemnej czekolady z rozmarynem oraz musztardy. Wszystkie trzy debiuty wydają się bardzo fascynujące..

Heston Salted Caramel Popcorn Ice Cream- Twoje ulubione kinowe przysmaki w jednym . Kawałki toffi i solny karmelowy popcorn ukryte w lodach o smaku toffi. Świetne smakują same, ale również z szarlotką, karmelizowanymi jabłkami, gruszkami czy bananami.

Heston Chocolate with Rosemary Ice Cream – lody o smaku gorzkiej czekolady z rozmarynem. Niekonwencjonalna mieszanka, ale podobno bardzo zmysłowa i pyszna. Smakują wyśmienicie same, ale również podane z bananami, ananasem czy gruszkami.

Heston Mustard Ice cream – musztardowe lody to wielki eksperyment Hestona. Zawierają ziarenka gorczycy oraz kryształki cukry dając tym samym słodki, ale gorący smak. Idealnie komponują się z wędlinami, mięsem podanym na zimno i zupami.


Próbowaliście?






 





Quiz, jaką figurą jesteś? The body shape Bible


Cześć Kochani, dzisiaj quiz ułatwiający zdefiniowanie Waszej figury. Ponieważ przetłumaczyłam go z jezyka angielskiego i czasem nie widziałam, jakiego wyrazu użyć, postanowiłam zostawić niektóre wyrazy w oryginalnej wersji. Takim wyrazem jest na przykład ‘sadlebags’. Proszę wpiszcie go w  google obrazy i od razu będziecie  wiedziały co to jest. Jeśli chodzi o krótką i długą talię, najlepiej zobaczyć na zdjęciach. Wrócicie do mojego posta 'Zestawienie wszystkich 12 figur'  KLIKNIJ TUTAJ, tu na przykładzie poszczególnych figur łatwo dopatrzycie się różnicy.

Udanego quizowania..:)
 
 

Spis wszystkich figur i opisów KLIKNIJ TUTAJ
 
 

Tuesday, 16 July 2013

The Body shape Bible - zestawienie wszystkich 12 figur


Witam serdecznie. Przez ostatnie kilka tygodni przedstawiłam Wam 12 figur kobiecych. Dzisiaj czas na podsumowanie. Mama nadzieję, że rozjaśni to Wam jakiekolwiek wątpliwości.

Na ponizszych zdjeciach zobaczycie wszystkie 12 figur-Są to prawdzie kobiety w skąpych strojach ;) Dzięki temu że są ubrane na szaro i do tego w obcisłe wdzianka, łatwo jest zobaczyć ich rzeczywisty kształt.

 


więcej o .. Klepsydra, Kregiel, Rozek, Lizak

  
 
 
  więcej o..   Jablko, Waza, Gruszka, Cegla
 
 
 
 


Szkice poszczególnych figur oraz ich proporcje, długość tułowia do długości nóg przedstawione sa ponizej.
 
Buziaki :)


 

Wednesday, 10 July 2013

Charakterystyka figury - Dzwonek


DZWONEK
"Moja pupa jest szersza niż ramiona.
                     Nie mogę znaleźć odpowiedniej sukienki"

 

 
Opis:
Jesteś drobną kobietką z przyjemnym, okrągłym dołem.

Sylwetka:
-wąskie ramiona
-mały biust
-mały brzuszek
-małe wcięcie w talii
-szerokie biodra i duża pupa
-krępe uda
-szczupłe łydki


Sławne kobiety o budowie gruszki: Hillary Clinton

 

Charakterystyka i opis wszystkich kształtów: KLIKNIJ TUTAJ




Friday, 5 July 2013

Czy warto studiować chemię? Moja przygoda z chemią..


Kilka dni temu Karotka zapytała mnie czy warto studiować chemię? Jako absolwent wydziału Chemii na Politechnice Warszawskiej chciałbym opowiedzieć moja przygodę.

Chemia to piękny kierunek, aczkolwiek bardzo ciężki. Moją największą motywacją, aby przetrwać te wszystkie egzaminy i kolokwia była myśl, że w przyszłości będę robić perfumy. Od piętnastego roku życia zbieram flakoniki po perfumach, mam około 1200 buteleczek. Zafascynowana zapachami i mechanizmem działania zmysłu powonienia podjęłam studia na wydziale chemicznym Politechniki Warszawskiej
Na piątym roku pisałam prace z elektronicznego nosa u profesora Brudzewskiego, przy współpracy Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris. W weekendy uczęszczałam na jednoroczne studia podyplomowe na Podwalu -Chemia kosmetyków, Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji na Podwalu pod patronatem Politechniki Warszawskiej.
Oba kierunki ukończyłam w lipcu 2007 roku i znalazłem prace w polskiej firmie fridge by yDe. Pracowałam nad nowymi formulacjami kosmetyków naturalnych, oczywiście przy pomocy profesorów i osób z kilkunastoletnim doświadczeniem. Tym razem była to Politechnika Łódzka. Byłam nawet kilka razy w telewizji z Panią Magdalena Beyer, założycielką fridge, może ktoś mnie widział..:)  
Uwielbiam tam pracować i kochałam te kosmetyki. Każdy zrobiony przeze mnie kremik traktowałam jak swojego dzieciaczka..:). Zaczęłam nawet doktora na Politechnice Łódzkiej poświęcony kosmetykom naturalnym. Nasz zespól miał dwie aplikacje patentowe i wszystko szło pomyślnie. Muszę jednak przyznać, ze było ciężko pracować na cały etat i robić doktorat. Zero wakacji! Każdy wolny dzień od pracy poświęcony był nauce albo pisaniu publikacji.

Praca i kariera są bardzo ważne. Dają poczucie satysfakcji i spełnienia zawodowego, ale należy tez pielęgnować swoje prywatne życie

Po trzech latach zawirowań w moim życiu prywatnym, szczegóły zachowam dla siebie, spakowałam walizki i wyjechałam do Angli. Bardzo tęskniłam za moja praca, ale chciałam odpocząć i ułożyć swoje życie emocjonalne. Można by powiedzieć, ze wyjechałam w poszukiwaniu samej siebie…
Czasem wydaje mi się, ze było mi to pisane. W przeciągu miesiąca znalazłam pracę. Tym razem w przyśle browarniczym. Niebyło to dokładnie czego szukałam, ale na początek świetna możliwość zarobienia pieniążków i podszkolenia angielskiego. W bardzo szybkim tempie odkryłam, ze praca na nowymi smakami piwa i nauka o browarnictwie jest bardzo fascynująca. Tak więc od trzech lat pracuję jako Research and Development Chemist w międzynarodowej niemieckiej firmie, z siedzibą w Anglii. Warunki pracy są świetne, a laboratorium jest fenomenalnie wyposażone. Mam GC-MS , GC, FTIR, HPLC, prawie do własnej dyspozycji. Dzielę z trzema osobami. Czegokolwiek potrzebujemy, reagenty czy wyposarzenie mamy od zaraz. Pensja bardzo dobra i godziny pracy to ok 40 godzin w tygodniu. Zaczynam o 8: 30 i kończę o 17: 00, w tym 45 min przerwy na lunch, a w piątki 1h.

Jednak nie to było celem mojej podroży. Chciałam się pochwalić moją wspaniałą miłością- Steven'em. Poznałam go dwa lata temu i to właśnie On sprawia, że jestem najszczęśliwszą osoba na świecie (zdjecie).
 
 
 
 
Buziaki xxx
 
 

Tuesday, 2 July 2013

Charakterystyka figury - Gruszka


GRUSZKA
"Czuję się najbardziej niekomfortowo w kostiumie kąpielowym,"
z powodu przysadzistych nóg i obfitych bioder




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Opis:
Gruszki mogą być szczupłe, ale zawsze dół będzie przeważał.

Sylwetka: - wąskie ramiona
- mały biust
- płaski brzuszek
- duże wcięcie w talii
- szerokie biodra
- duża pupa
- krępe nogi

- krótkie nogi

 
Sławne kobiety o budowie gruszkiShakira, Sandra Bullock, Katie Holmes

Jak się NIE ubierać?- Gruszka KLIKNIJ TUTAJ
Co i jak nosić? - Gruszka KLIKNIJ TUTAJ
Charakterystyka i opis wszystkich kształtów: KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

Monday, 1 July 2013

My DIY Jewellery- Podsumowanie wczorajszej pracy...


Cześć Kochani, dzisiaj chciałam pokazać Wam końcowy efekt mojej wczorajszej pracy nad modelinową biżuterią. Po wypieczeniu w piekarniku wszystkich ciasteczek i czekoladek pozwoliłam im ostygnąć kilkanaście minut, poczym podoczepiam do nich metalowe elementy i nadałam kształt kolczyków. Następnym razem zrobię kilka zawieszek… Piszcie które Wasze ulubione. Oczywiście krytyka w dowolnej postaci mile widziana- dążę do perfekcji..buziaki xxx